Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırıyoruz. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz. Veri politikamız ile ilgili aklınıza takılan tüm soruları iletişim formu üzerinden bizlere sorabilirsiniz.
Gündemi yakala, kullanıcıların ve yazarların haberlerini takip et!
Son Dakika
Yemek Tarifleri
Diğer
Gazeteler
Bölgelere Göre
İnteraktif
Bağlantılar
Siyasiler
Bizi Takip Edin
Yayın: 29.06.2024 - 14:20
Güncelleme: 12.10.2024 - 00:29
3093 kez okundu
Güzelyurt Belediyesi tarafından yapılan açıklamaya göre, konserin finalinde Arif Edizer ve İpek Amber, Barış Manço’nun “Gül Pembe” adlı şarkısını birlikte seslendirdiler.
Konserin sonunda Güzelyurt Belediye Başkanı Mahmut Özçınar, sanatçılara çiçek takdim ederek ülkenin yerel sanatçılarına verilen önemin geleceğe yapılan bir yatırım olduğunu belirtti.
Ayrıca festival kapsamında dün akşam Retro Çalgıcıları da Park Meydanı’nda bir konser verdi.
Yorumunuz minimum 10 karakter olmalıdır. (0)
Ziyaretçi olarak yorum yapıyorsun, dilersen Giriş Yap
Henüz bildirimin bulunmuyor.