Milli Eğitim Bakanlığı ve Telsim, 11. Telsim Freezone Liselerarası Müzik Yarışması için protokol imzaladı

Protokol, Milli Eğitim Bakanı Nazım Çavuşoğlu, Telsim Genel Müdürü Sefer Tüz ve Telsim Genel Müdür Yardımcısı Fevzi Tanpınar tarafından gerçekleştirildi.

Yayın: 17.09.2024 - 13:42

1571 kez okundu

Milli Eğitim Bakanlığı ve Telsim, 11. Telsim Freezone Liselerarası Müzik Yarışması için protokol imzaladı

Çavuşoğlu: “Öğrencilerimizin Sosyal ve Sanatsal Gelişimini Önemsiyoruz”

İmza töreninde konuşan Milli Eğitim Bakanı Nazım Çavuşoğlu, öğrencilerin sadece akademik değil, sosyal, kültürel, sportif ve sanatsal gelişimlerini de ön planda tuttuklarını belirtti. Çavuşoğlu, “Bu yarışmayı Telsim ile gerçekleştirmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Öğrencilerimizin yeteneklerinin ortaya çıkarılmasında katkıda bulunan öğretmenlerimize ve Telsim’e teşekkür ediyorum. Bu tür yarışmalar, öğrencilerimizi motive ediyor ve gelişimlerine büyük katkı sağlıyor” dedi.

 

Çavuşoğlu, genç nesillerin çeşitli alanlarda hedefler belirlemelerini ve hobiler edinmelerini desteklediklerini vurgulayarak, “Bu halk bizim, bu çocuklar bizim. Onlara ne kadar destek olabilirsek, gelecekte bu toplumu daha ileriye taşıyacaklardır” şeklinde konuştu.

Tüz: “Yarışma Gençler Tarafından Büyük İlgi Görüyor”

Telsim Genel Müdürü Sefer Tüz, Telsim Freezone Liselerarası Müzik Yarışması’nın 11. yılını düzenlemekten mutluluk duyduklarını ifade etti. Tüz, “Telsim Freezone Liselerarası Müzik Yarışması, KKTC’de gençler tarafından en çok ilgi gören organizasyonlardan biri. Bu, bizi oldukça memnun ediyor” dedi.

Geçtiğimiz yıl rekor katılım sağlandığını belirten Tüz, 25 liseden toplam 29 grubun yarışmaya katıldığını açıkladı. “Gençlerin bu yarışmayı sahiplenmesi, doğru bir iş yaptığımızı gösteriyor. Şimdiye kadar toplam 1366 öğrenci, sahnede kendini gösterme fırsatı buldu. Bu yarışma, gençlerin müziğe olan tutkularını ortaya koymalarına ve sosyal risklerden uzaklaşmalarına yardımcı oluyor. Aynı zamanda dostluk bağlarını güçlendiriyor ve takım çalışmasının önemini kavratıyor” diye ekledi.

Başvurular ve Final Tarihi

“İçindeki Yeteneği Keşfet” sloganıyla düzenlenen yarışmanın başvuruları ekim ayında başlayacak ve aralık sonuna kadar devam edecek. Yarışmanın büyük finali ise Nisan 2025’te gerçekleştirilecek. Tüz, tüm liselerin yarışmaya katılmasını arzu ettiklerini ve uzun yıllar boyunca yarışmayı sürdürme niyetinde olduklarını belirtti.

Yorum Yaz

Yorumunuz minimum 10 karakter olmalıdır. (0)

Ziyaretçi olarak yorum yapıyorsun, dilersen Giriş Yap