Kuzey Kore, yayımladığı bildiride ABD ve Batılı ülkeleri insan haklarını ihlal etmekle suçladı

Kuzey Kore, ABD ve diğer Batılı ülkeleri insan hakları ihlalleriyle suçlayarak, insan hakları evrensel beyannamesinin 75. yıl dönümü vesilesiyle Kuzey Kore İnsan Hakları Çalışmaları Derneği'nin bir bildiri yayımladığını belirtti.

Yayın: 12.12.2023 - 11:19

389 kez okundu

Kuzey Kore, yayımladığı bildiride ABD ve Batılı ülkeleri insan haklarını ihlal etmekle suçladı

Kuzey Kore’nin resmi haber ajansı KCNA’nın bildirisi, ABD ve Batılı ülkelerin insan hakları konusundaki ihlallerini eleştiren ifadeler içeriyordu. Haberde, ABD ve diğer ülkelerin insan hakları ihlallerine dair iddiaların “basmakalıp bir yöntemle” ele alındığı ve bu ülkelerin insan haklarını “acımasızca ihlal ettiği” ifade edildi.

Ayrıca, Kuzey Kore’nin egemenliğini savunma ve çıkarlarını koruma amacıyla kendini savunma yeteneklerini güçlendirmeyi seçtiği vurgulandı.

Yorum Yaz

Yorumunuz minimum 10 karakter olmalıdır. (0)

Ziyaretçi olarak yorum yapıyorsun, dilersen Giriş Yap